Titel

Deputy, Facility Management


Virksomhed

Forsyningsvirksomhed


Frist

Lukket


Indhold

– Akademisk generalist med tværgående analytiske, administrative og kommunikative opgaver

 

Vores klient er en førende forsyningsvirksomhed med hovedsæde i Danmark. Forretningen er baseret på at fremskaffe, producere, distribuere, handle og sælge energi og tilknyttede produkter .

 

Facility Management er en stabsfunktion under Group Procurement & Services. Funktionen varetager drift, vedligehold og udvikling af ejendomme og byggeri, virksomhedens bilpark, intern service, kopicenter, personalerestauranter og dokumentation. Facility Management er et område, hvor virksomheden har et årligt spend på flere hundrede millioner kr. Der arbejdes struktureret med de interne kunder.

 

Samlet består Facility Management af ca. 80 ansatte, der spænder vidt fagligt og uddannelsesmæssigt, men alle arbejder efter det fælles mål, at DONG Energy har optimale faciliteter og services for de ansatte. Til at sikre den fortsatte udvikling af området, ansætter virksomheden en Deputy, der fungerer som Stedfortræder for Director, Facility Management til hvem stillingen refererer. I det daglige indebærer stillingen et stort selvstændigt ansvar og en bred vifte af udfordrende opgaver. Der er ikke personaleansvar i stillingen.

 

Ansvar og opgaver

Som Deputy, Facility Management får du ansvar for at sikre en optimal projektstyring, varetagelse af tværgående analytiske, administrative og kommunikative opgaver samt træffe de rette beslutninger inden for området. Primære opgaver i jobbet vil være:

 

Arbejdsstedet for stillingen er i København.

 

Din profil

Ud over lysten til større indflydelse og større mulighed for at sætte dit præg end i dit nuværende job, har du:

 

Som person er du generalist og trives med et bredt jobindhold, der omfatter alt fra analytiske til administrative, koordinerende og besluttende opgaver. Du er opsøgende, kontaktskabende og evner at træffe beslutninger. Du kommunikerer klart, velargumenteret og med en god gennemslagskraft. Endelig er du en teamorienteret person, som også trives med et selvstændigt ansvar, som gør dig i stand til at drive og bidrage på de projekter, du deltager i.

 

Virksomheden tilbyder

Et alsidigt udfordrende job med et analytisk og administrativt præg, hvor du får et stort selvstændigt ansvar og mulighed for at præge tingenes gang via rollen som Deputy for Director for Facility Management. Du kommer til at arbejde i en virksomhed i stærk vækst i en professionel facility management funktion med kompetente og engagerede kolleger samt attraktive karrieremuligheder i organisationen. Lønpakken er attraktiv og indeholder bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring og 7 ugers ferie (heraf 10 feriefridage).

 

Ansøgning
Ansættelsen gennemføres i samarbejde med Focus Recruitment. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Partner Steffen Marstrand på tlf. 50 51 92 15. Send din ansøgning og CV senest 9. november 2008 på job@focus-recruitment.dk mærket ”Deputy, Facility Management”.

 


Focus Recruitment
H.C. Ørsteds Vej 50 C, 5.
1879 Frederiksberg C
Tel: +45 70 20 92 15
Mail: info@focus-recruitment.dk